9+ Inspirasi untuk Storan Menegak. Stick ke dinding dan buat rumah terlihat Kemas


9+ Inspirasi untuk Storan Menegak. Stick Ke Dinding Dan Buat Rumah Terlihat Kemas





Pernahkah anda merasakan bahawa rumah semakin padat dan penuh kerana banyak barangan? Kebiasaan kami membeli barang tanpa mengurangkan atau menderma memang merupakan punca utama rumah yang terasa penuh. Digabungkan dengan perabot rumah yang kurang menyokong, akibatnya banyak barang yang tersebar tanpa tersimpan dan diletakkan dengan kemas.

Bagaimana untuk tetap kemas? Ada cara istimewa selain membuat bilik lebih teratur, ia juga boleh menambah kesan estetik bilik di rumah anda. Ia adalah teknik penjimatan menegak, iaitu cara menyimpan barang secara menegak dengan disusun di dinding melalui perabot yang dipasang di dinding. Dengan cara ini, perkara-perkara anda menjadi lebih teratur, rumah itu tidak lagi terputus.

1. Melekatkan rak buku berwarna terang di dalam bilik atau pejabat anda. Idea yang dijanjikan dan suasana kerja menjadi semakin berleluasa




2. Lain-lain model rak dipasang di dinding juga boleh digunakan untuk menyokong kecantikan. Contohnya memasang plakat dan piagam. Semua pameran amer 'terlalu betul




3. Gudang sering merupakan bilik 'iblis' di mana barang-barang apa pun terkumpul bersama. Tetapi jika sudah ada penyimpanan dinding seperti ini, itu sebenarnya menyeronokkan, bukan?




4. Untuk memeriahkan bilik keluarga, menggunakan tompok berwarna-warni dengan latar belakang putih juga merupakan sudut pandang yang menarik




5. Keliru tentang mengatur bilangan plat dan gelas yang ada? Meletakkannya di atas rak kayu di sebelah ruang duduk bukan dosa





6. Agar dapur tidak dipenuhi dengan alat, gunakan penyangkut pada satu sisi dinding untuk meletakkan sutil, memotong papan, bercukur, bercukur, dan sebagainya.





7. Kelihatan suram, tetapi mempunyai tenaga. Ruang kerja yang dilengkapi dengan rak dinding sangat mudah untuk menghasilkan idea. Setuju?





8. Siapa yang berkata untuk meletakkan TV memerlukan rak yang besar? Pada masa lalu, adakah sesiapa pernah mengatakan bahawa TV boleh terperangkap di dinding?




9. Masih di ruang bilik TV, menyatukannya dengan kawasan bacaan dengan rak buku, tidak ada yang salah?




10. Siapakah meja belajar tidak berpegang pada dinding? Inilah borang





Sebenarnya tidak sukar untuk membuat bilik kemas. Dengan laci atau rak yang dipasang pada dinding, kawasan lantai boleh menjadi lebih luas untuk aktiviti. Iaitu, bilik menjadi lebih lega tanpa banyak barang yang bertaburan. Untuk menyesuaikan anggaran, anda juga boleh menggunakan sisa kayu dan dipaku ke dinding. Anda boleh menggunakannya dengan serta-merta, tanpa membelanjakan banyak wang.

Bagaimana, sedia untuk membuat rumah anda kemas?



sumber : hipwee.com

close
==[ Klik disini 1X ] [ Close ]==